środa, 19 listopada 2014

19-11-2014r.-Opiz dniu
(konkórs angliztyczny :p)

Dzisiaj ja, w ras z Jadziom i Janinom ódałam się na konkórs angliztyczny, czyli taki na kturym był jęzor angielzki XD Były tródne pytania. Czeba było n. p. pszetułmaczyć na angielzki rórzne wyrazy, kturych my nieznałyśmy nawet!! :D i czeba było napisadź jakieś wyrazy w czasie takim co sie dodaje czasami "s" ale ja niewiem kiedy sie dodaje! xd i wogule było tródno ;p Mam pytanie do was, moji fani. Jak znacie angielzki to  prosze o pomodz! :) Było tam takie zadania
(mam te polecenia zapisane specialnie rzebym mogła sie was zapytadź xd) :
1. Odmień czasowniki na czas prezent simpyl, na 3 osobe lidżby pojedyńczej (niewiem co to ma znaczydź XD, ale napisałam tak:  ) 
a).WATCH (-WATCHIS~tak napisałam)
b). SWIM (-SWIMISS~tak napisałam)
c). RIDE (a horse) (-RIDE A HORSEUS~tak napisałam)

2. Napirz nazwy koloruw: (niewiem czy dobże to napisałam, wienc powiecćie mi plis)
a). Niebiezki (-BLEU~tak napisałam)
b). Czerwony (-RAD~tak napisałam)
c). Pomarańdż (-POMARANGE~tak napisałam)
d). Zielony (-YELOWW~tak napisałam)
e). Rzółty (-GREN~tak napisałam)
PLIS POMURZCIE MI!! ;((
Dzienki za czytanie posta :) i z gury dzienki za pomodz :) Napirzę wam, albo w poście, albo w komętarzu czy sie dostałam i ile miałam pocęt :) 

POZDRO I DOBREJ NOCKI :*
                                                      BOżEnkA ^_^

1 komentarz: