czwartek, 13 listopada 2014

13-11-2014r.-Opiz dniu

(pszypał na lekcii XD)

Cześć. Dziś opowiem Wam o tym, jak to dzisiaj ja, Jadzia, Gienio, Dawid (kolega z klasy) i Janinka wpadliśmy w pszypał pszypałowy! Było śmiesznie! :D Zapraszam ...
Wienc był na poczontu dzień jak codzień ... a na jakieiś lekcii... Zaczeła się zabawa!!! :D Gienio wyciągnoł fona i zaczoł kożystać z kalkólatora!!! :D (to była matma) Dostał ówagę, ale ja go pocieszałam, a ta ówaga go nie zaimteresowała nawet! I potem on mi dał fona i powiedział, że moge sobie nagrać filmik, bo ja zafsze nagrywam jego fonem. No i ja na poczontu niehciałam, bo morzna było dostadź ówagę, ale potem zaczoł się charświder w klasie, no to go wziełam i krenciłam! No i była beka i wogule. I ja pokazóję na mnie i muwię, że jest śmiesznie na lekcii a potem na klase i tam była pani i ją nagrałam jak akórad jej wypadła kreda z renki i jej óbrudziła spodnie i pod łogę!!! No i potem pokazóje na Jadzie i Janine i one robiom głópie miny! xd cha cha cha! ale one były na prawdę śmieszne ! I pani myślała że te miny były do niej i nakżyczała na nie! :D ale one też się nieprzejeły bo one też sie śmiały ze swojih min. I ja krence, muwię coś do kamery i nagle potbiega do mnie Dawid i muwi do kamery: "pozdrawiam mojom mame!!"! chha cha cha cha cha cha cha !!!! :D bo on hyba myślał że to bendzie w telewizii!!! :D No i potem pani potbiega i mi zabiera telefon, a to fon Gienia! i ja go pszepraszam a on mi muwi, że dla mnie mugł by nawed oddadź ten telefon na zafsze tej pani! <3 To na tyle :) śmiesznie było :)))))

Dobranoc ;** 

                                            BOżEnkA :P
PS: W komah morzecie pisadź swoje pszypały! XD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz