środa, 12 listopada 2014

IMFORMACJA! KTO HCE ŚWIERZE IMFORMACJE?!

Wiem, pewnie sobie myślicie: "Co ta Bożena?! Odwaliło jej?! Jakie imformacje?! o tej godzinie?!". Ale tak. Są ŚWIERZE IMFORMACJE dla lóblicieli bloguw. Wienc tak. Muj blog o Violećcie ma hyba z 20000 wyświetleń! :) A ten tylko 30 :( Ale wiadomo, że karzdy blog potszebóje czasu, aby się wybidź. Ale załorzyłam go dzisiaj, wienc lidżba 30 jest w miarę wysokim wyświetleniem! Oczywiźcie wiem, że tam ten blog za nie dbałam i przez to morze mniej osub widziało tamten post o tym blogu, morze to dla tego wyświetleń jest tylko 30. Ale tótaj postaram się dodawać posty na okrongło! (czyli ciongle xd) Ale ... niewiadomo jak to bendzie... :D Nie no rzart XD Bendę sie starać ;) Ale chola chola! Myślicie teras: "I że niby to była ta wielka imformacja, o kturej Bożena tak kżyczała?!". Otuż nie. Hodziło o to, że moja najleprza przyjacułka-Jadzia, też załorzyła sobie bloga! Jest on ma mojim profilu, bo biedólka niewiedziała jak go załorzydź xd Ale ja jej pozwoliłam ;) Wienc zapraszam na niego serdecznie, bendom tam też spewnościom żeczy o mnie, wienc jak ktoś jest mojim idolem to zapraszam! :) Oto link do niego: KLIKNIJCIE TÓTAJ, W SĘSIE NA TEN NAPIZ, TO WEJDZIE WAM WASZ KOMPÓTER NA BLOGA JADZI XD TAKA TEHNOLOGIA JEST NA TYM BLOGEŻE xD :) OKEJ. To hyba na tyle na dzisiaj. :( Mam nadzieje, że nasze blogi sie spodobajom :) DOBRANOC I POZDRO XD
                                                                                    BOżEnkA :*
PS: Pewnie zaóważyliście, że robię troszke mniej błenduw ortodontycznych?! To dla tego, że dułgo nie whodziłam i miałam dodatkowe zajencia z pisania. :) Mam nadzieje, że to docenicie, bo robię to dla was ! :) Oczywiźcie jest tam jeszcze ih morze nawet dosydź sporo, ale obiecóję, że bendzie ih coras mniej!! <3

1 komentarz:

  1. ORTOGRAFICZNYCH*
    Tam miało być zamiazt "ortodontycznych" xd Sory, ale mylom mi sie te dwa słowa :P Szczegulnie jak jestem tak straaaaasznie śpionca! Ide spadź. Dobranoc ! :*

    OdpowiedzUsuń