piątek, 14 listopada 2014

14-11-2014r.-Opiz dniu
(móza móza! i po mózie... xd )
                       

Oczywiźcie był dzień jak .. bla bla... Miałam dziś mózyke (niewiem  jak sie to...:D) no i była beka. Jak zafsze, ale teras była beka bekowska! XD Czyli taka dórza beka. Była sobie ta móza i śpiewaliśmy sobie piosęki :) i ja siedziałam z Janinką a Jadzia siedziała sama przed nami, normalnie siedzi z Pawłem (-.-) bo pani go tam pszesiadła ale dziś go niebyło wienc siedziała sama. No i było spoko i wogule, śpiewaliśmy sobie i pani kazała nam TAŃCZYDŹ KRAKOWJAKA! XD cha cha cha! To jest mózyka a nie.. taniec xd ale to niebył taki w parah tylko pojedyńczo. Ale ja hciałam z Gieniem, bo tego dnia niebyło jeszcze z nami nic słotkiego. No i ja muwię pani, że ja kiedyś hodziłam na tańce i Gienio też (ale on niehodził xd) i hcieli byśmy zatańczydź razem! No i pani się zgodziła i tańczyliśmy... <3 I wgl. A teras gorsza żecz... Po mózie pani kazała oddadź zeszyty i Janina mi powiedziała, rzebym od niosła jej zeszyt bo ona mósi się spakowadź. I ja jej odmuwiłam, bo ja też mósiałam. I ona szczeliła jakiegoś foha i ja ide do Pani a ona mnie pophneła!!! I ja do niej że co to było! a ona, że 'nie hcący'!!!! -_-_-_-_- i potem mi jeszcze język pokazała! I potem Jadzia powiedziała, że to nie ładnie ;p i ona Jadzi też pokazała jęzora!!!! I my się na nią obraziliśmy i sobie bez niej poszliśmy, obgadujądz ją. I ona potbiega i zaczyna gadać coś, jakgdyby nigdy nic sie nie stało! I my że ma sie do nas nieodzywadź i niepokazywadź jęzora. A ona zas go pokazała! A jest brzytki!! XD I ja muwie, że ona już hyba nieómie go schowadź bo już jej od tego powietsza wysehł na wieszhu!! XD cha cha cha cha! :D A potem wgl sie już pogodziliśmy bo nam dała batona. To na tyle hyba :) Idę spadź, bo jótro się spotykam z nowom kolerzankom!! :) Ma na imie Krystyna :) Pozdrowie od was jak hcecie xd 
POZDRO XD Dobranoc :*
                                                BOżEnkA :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz