poniedziałek, 22 grudnia 2014

PLANY NA WIGILJE :-) 

Chejka wam lódzizka! <3 W dzisiajszym poście hcę opowiedziedź wam o mojih planah na świenta Borzegonarodzenia i wigilje :-) Bendze fajnie XD
No wienc tak... Już jótro (niewiem czy nie pisze sie tego przez "u" XD) wieczorem pojadę razem z mojom rodzinkom, z kturom mieszkam do mojej babóni, do Kieldz. To bendzie daleeekaaaa droga XD Kieldze są daleko od mojego miejzca zamieszkania xd ale jakoś damy rade! :-) w ałcie bendziemy (pszynajmniej ja) śpieeeewaaaaadź! :-) głuwnie piosęki z Violetty ;p No. I tak. Jak już tam bendziemy to mieliśmy spotkadź się tam z Gienkiem i jego rodzidzami oras babciom i dziatkiem, poniewarz moja babónia i dziadzióś kolegóją się z rodzinom Gieniusia, poznali się gdy moji babcia i dziadek byli u mnie w domu i rodzina Gienia tez ftedy była i się bardzo polóbili dla tego mieliśmy razem zpendzidź (niewiem jak sie to pisze XD masacra, hyba bardzo źle napisałam xd) świenta. No ale nie stety mała sioszczydżka (tego też niemam pojencia jak napisadź XD ) Gienka zahorowała i mószom na świenta zostadź z domu :-( a szkoda, bo hciałam byc na świenta z Gieniem :-( ale i tak bendzie fajnie hyba :-)  No to tak. Jak pszyjedziemy to bendzie już hyba puuuuuźno w nocy, dla tego pujdziemy spadź. Rano wstaniemy i zaczniemy gotowadź i pszygotowywadź się do wigilji. Potem bendziemy jeźć a potem prezęty!! <3 Ja naj bardziej lóbię ten momęt a Wy? :-) Oczywiźcie przed kolacjom czekamy i szókamy pierfszej gwiaztki :-P No, a jerzeli zjem fcześniej niż po zostali to howam się w pokoju, w kturym stoji hoinka i wypatróję Mikołaja :-D morze dla was to śmieszne... bo niby i tak go nie zobaczę, ale wedłóg mnie to fajne i kiedyś się spełni :-) XD No a puźniej (jerzeli niebendę hciała iźć spadź) to pujdę z rodzicami do kościoła, albo bendę czekadź, aż kotek mojej babci zacznie muwić, bo jest taka tradycja, ze o godzinie pułnocnej zwieżaki gadajom XD niewiem czy wiecie. Ale tak jest ;-) To by było na tyle.

Jótro albo jutro już niebende miała dostempu do kompótera, dla tego już dziś rzycznę wam... WESOŁYH ŚWIONT!!! :-) :-) :-) Piszcie w komah co dostaliście i jak bendzie wyglondała wasza wigilja.
POZDRO XDD I DOBRANOC XD
                                                                   BOżEnkA :* 
                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz